| |

Paslaugų teikimo sąlygos

Sužinokite apie taksi užsakymo, apmokėjimo ir naudojimo taisykles, taikomas Taxi City paslaugoms Lietuvoje.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios paslaugų teikimo sąlygos (toliau – „Sąlygos“) reglamentuoja taksi paslaugų teikimo tvarką, kurią organizuoja individualios veiklos vykdytojas Viktor Melnyk (toliau – „Predpriemėjas“) (individualios veiklos kodas: 1322701, asmenas kodas: 37501171688, adresas: Liepų g. 6-6, Jurdaičiai, Lietuvos Respublika) per interneto svetainę (www.taxi-city.lt) arba mobiliąsias programėles (App Store, Google Play).

1.2. Paslaugas teikia vairuotojai, vykdantys individualią veiklą pagal individualios veiklos pažymą arba verslo liudijimą, arba partnerių įmonės, turinčios atitinkamas licencijas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus. Predpriemėjas veikia kaip technologinė platforma, jungianti Vartotojus su nepriklausomais vairuotojais, ir nėra paslaugų teikėjas ar darbdavys.

1.3. Paslaugų naudojimas reiškia visišką ir besąlygišką Vartotojo sutikimą su šiomis Sąlygomis.

1.4. Jei Vartotojas nesutinka su Sąlygomis, jis privalo nedelsiant nutraukti paslaugų naudojimą.

1.5. Predpriemėjas pasilieka teisę atnaujinti Sąlygas. Apie esminius pakeitimus Vartotojai informuojami per interneto svetainę (www.taxi-city.lt) arba elektroninį paštą (info@taxi-city.lt) ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki jų įsigaliojimo.

1.6. Sąlygos pateikiamos lietuvių, rusų ir anglų kalbomis vartotojų patogumui. Esant neatitikimams tarp vertimų, pirmenybė teikiama lietuvių kalbos versijai.

1.7. Vartotojų asmens duomenų tvarkymas vykdomas pagal Privatumo politiką, prieinamą interneto svetainėje (www.taxi-city.lt).

1.8. Vairuotojai, teikiantys paslaugas per Platformą, yra nepriklausomi paslaugų teikėjai (nepriklausomi rangovai), veikiantys pagal savo individualios veiklos pažymą arba verslo liudijimą. Tarp Predpriemėjo ir vairuotojų nėra darbo santykių, partnerystės ar bendros įmonės. Vairuotojai savarankiškai atsako už savo veiklos vykdymą, įskaitant mokesčių mokėjimą ir teisės aktų laikymąsi.

2. Terminų apibrėžimai

2.1. Vartotojas – fizinis asmuo, užsakantis taksi paslaugas per interneto svetainę arba mobiliąją programėlę.

2.2. Paslaugos – taksi paslaugos, teikiamos vairuotojų, vykdančių individualią veiklą, arba partnerių įmonių.

2.3. Užsakymas – Vartotojo prašymas gauti Paslaugas, pateiktas per Platformą.

2.4. Vykdytojas – vairuotojas, vykdantis individualią veiklą, arba partnerių įmonė, vykdanti Užsakymą.

2.5. Platforma – interneto svetainė (www.taxi-city.lt) ir Predpriemėjo mobiliosios programėlės, užtikrinančios sąveiką tarp Vartotojo ir Vykdytojo.

3. Paslaugų užsakymo tvarka

3.1. Vartotojas gali pateikti Užsakymą vienu iš šių būdų:

3.2. Norint pateikti Užsakymą, būtina nurodyti:

3.3. Užsakymas laikomas patvirtintu, kai Vartotojui per programėlę arba elektroninį paštą išsiunčiamas pranešimas apie paskirtą vairuotoją.

3.4. Vartotojas privalo pateikti teisingą, išsamią ir aktualią informaciją. Pateikus neteisingus duomenis, paslaugų teikimas gali būti atsisakytas.

3.5. Predpriemėjas deda pastangas užtikrinti paslaugų prieinamumą neįgaliesiems, įskaitant pritaikytų transporto priemonių teikimą, jei jos yra prieinamos. Vartotojas gali pasiteirauti apie tokių transporto priemonių prieinamumą per elektroninį paštą (info@taxi-city.lt).

4. Paslaugų apmokėjimas

4.1. Apmokėjimas atliekamas vienu iš šių būdų:

4.2. Kelionės kaina apskaičiuojama pagal tarifus, paskelbtus mobiliojoje programėlėje arba interneto svetainėje (www.taxi-city.lt). Tariffai gali būti fiksuoti arba dinamiški (priklausomai nuo paklausos, paros laiko ar maršruto). Apie tarifų pakeitimus Vartotojai informuojami per programėlę arba elektroninį paštą ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki jų įsigaliojimo.

4.3. Vartotojas turi teisę nemokamai atšaukti Užsakymą, jei vairuotojas neatvyko nurodytu laiku arba jei Užsakymas dar nepatvirtintas. Atšaukus Užsakymą po vairuotojo atvykimo, gali būti taikomas išvykimo mokestis pagal galiojantį tarifą.

4.4. Visos negrynaisiais atliekamos operacijos vykdomos per saugias mokėjimo sistemas. Predpriemėjas nesaugo Vartotojo mokėjimo kortelių duomenų.

4.5. Kai Paslaugą teikia vairuotojas, vykdantis individualią veiklą, jis yra atsakingas už paslaugos teikimą, o sutartis dėl pervežimo sudaroma tiesiogiai tarp Vartotojo ir vairuotojo. Predpriemėjas veikia kaip technologinis tarpininkas, teikiantis Platformą Užsakymų pateikimui ir mokėjimų apdorojimui, ir ima komisinį mokestį už šias paslaugas.

4.6. Vartotojas turi teisę prašyti elektroninio kelionės čekio per mobiliąją programėlę arba elektroninį paštą (info@taxi-city.lt).

5. Šalių teisės ir pareigos

5.1. Predpriemėjo pareigos:

5.1.1. Užtikrinti Platformos veikimą Užsakymų pateikimui ir sąveikai tarp Vartotojų ir Vykdytojų.

5.1.2. Pateikti Vartotojui informaciją apie paskirtą vairuotoją (vardą, licencijos numerį) per programėlę arba pagal užklausą per elektroninį paštą (info@taxi-city.lt).

5.1.3. Tikrinti, ar vairuotojai atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, įskaitant galiojančią vairuotojo pažymą (B kategorija, ne mažiau kaip 2 metų vairavimo patirtis), medicininę pažymą, taksi veiklos licenciją, išduotą savivaldybės, ir galiojančią civilinės atsakomybės draudimą.

5.1.4. Nagrinėti Vartotojų skundus dėl Platformos veikimo ir koordinuoti ginčų sprendimą.

5.2. Vartotojo pareigos:

5.2.1. Pateikti teisingus duomenis pateikiant Užsakymą. Asmens duomenų tvarkymas vykdomas pagal Privatumo politiką, prieinamą interneto svetainėje (www.taxi-city.lt).

5.2.2. Laikytis elgesio taisyklių transporto priemonėje (draudžiama rūkyti, gadinti turtą, elgtis agresyviai).

5.2.3. Laiku apmokėti už paslaugas. Apmokėjimas laikomas laiku atliktu, jei jis įvykdytas iš karto po kelionės pabaigos (grynaisiais) arba per 24 valandas negrynaisiais mokėjimais.

5.3. Vartotojo teisės:

5.3.1. Gauti kokybiškas ir saugias transporto paslaugas pagal patvirtintą Užsakymą.

5.3.2. Prašyti informacijos apie vairuotoją (vardą, statusą, licencijos numerį) per programėlę arba elektroninį paštą (info@taxi-city.lt).

5.3.3. Pateikti skundą ir gauti kompensaciją (pvz., reklamos kodą arba pinigų grąžinimą) dėl netinkamai suteiktos paslaugos.

5.4. Papildomos nuostatos:

5.4.1. Predpriemėjas užtikrina vairuotojų, atitinkančių Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, atranką ir tikrina jų licencijas bei individualios veiklos pažymas. Tačiau Predpriemėjas nėra paslaugų teikėjas ir neatsako už vairuotojų veiksmus, įskaitant paslaugų kokybę, saugumą ar teisės aktų laikymąsi, nes vairuotojai veikia kaip nepriklausomi paslaugų teikėjai.

5.4.2. Visi vairuotojai, teikiantys paslaugas per Platformą, privalo turėti galiojančią civilinės atsakomybės draudimą, kuris dengia galimus keleivių nuostolius kelionės metu.

5.4.3. Vairuotojai, vykdantys individualią veiklą, privalo laikytis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimų, įskaitant Vartotojų asmens duomenų apsaugą ir jų neperdavimą tretiesiems asmenims be teisinio pagrindo.

6. Atsakomybė

6.1. Vartotojas atsako už transporto priemonės sugadinimą, kurį sukėlė jo veiksmai arba aplaidumas.

6.2. Predpriemėjas neatsako už Vartotojo asmeninių daiktų praradimą, jei jie nebuvo perduoti vairuotojui saugoti.

6.3. Jei Vartotojas pažeidžia šias Sąlygas (pvz., elgiasi agresyviai ar pateikia neteisingus duomenis), Predpriemėjas turi teisę laikinai arba neribotam laikui apriboti prieigą prie Platformos.

6.4. Paslaugos Vykdytojas (vairuotojas, vykdantis individualią veiklą, arba partnerių įmonė) yra visiškai atsakingas už kelionės kokybę, saugumą ir atitiktį Lietuvos Respublikos teisės aktams, įskaitant kelių transporto taisykles ir mokesčių prievoles. Predpriemėjas neatsako už Vykdytojo veiksmus, nes veikia tik kaip technologinė platforma.

6.5. Predpriemėjas neatsako už Užsakymo nevykdymą arba netinkamą vykdymą dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, tokių kaip stichinės nelaimės, streikai, masiniai neramumai ar techniniai trikdžiai, nepriklausantys nuo Platformos.

7. Skundai ir ginčų sprendimas

7.1. Skundus dėl paslaugų kokybės ar Platformos veikimo galima siųsti elektroniniu paštu arba per formą interneto svetainėje (www.taxi-city.lt).

7.2. Predpriemėjas nagrinėja skundus per 14 kalendorinių dienų ir pateikia atsakymą Vartotojo elektroniniu paštu arba per mobiliąją programėlę. Pagrįsto skundo atveju Vartotojas gali gauti kompensaciją reklamos kodo arba pinigų grąžinimo forma.

7.3. Jei ginčo nepavyksta išspręsti derybų būdu, jis sprendžiamas teisme pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

7.4. Vartotojas turi teisę pateikti skundą per ES internetinę ginčų sprendimo platformą: https://ec.europa.eu/odr.

8. Kitos nuostatos

8.1. Šios Sąlygos įsigalioja nuo jų paskelbimo interneto svetainėje (www.taxi-city.lt).

8.2. Sąlygos reglamentuojamos tik Lietuvos Respublikos teisės aktais.

8.3. Šios Sąlygos galioja, kol jas pakeis nauja versija arba kol Platforma nutrauks veiklą. Platformos veiklos nutraukimo atveju Vartotojai informuojami prieš 30 kalendorinių dienų per interneto svetainę (www.taxi-city.lt) arba mobiliąją programėlę.

8.4. Kontaktiniai duomenys:

8.5. Paskutinio atnaujinimo data: 2025 m. rugsėjo 27 d.